SELAMAT PENGANTIN BARU DR. SYAFIE & FATIMAH HANISAH

Assalamualaikum. Minggu ni agak sibuk sikit. Sebabnya sepupu aku, Dr. Syafie aka Pie telah selamat bernikah pada 30 Januari 2016 dengan pasangannya Fatimah Hanisah di Klang, Selangor.

Kalau ikutkan, sepatutnya aku bergerak sekali dengan Cik Dot tapi apakan daya masa tak akan kembali. Haha. Cik Dot tak dapat ikut sebabnya anak dia warded. Jadi, aku ngan wife dan anak aku ajelah gerak.

Sebenarnya kalau ikutkan kitorang dalam satu konvoi dengan famili yang lain. Tapi disebabkan diorang semua nak gerak awal sebelum Jumaat 29hb, aku pun decided nak gerak lewat sikit. Cadangnya nak gerak selepas solat Jumaat. Tapi gitu gini gitu gini dekat pukul 6 petang baru gerak. Haha.

Masa pergi tu kitorang tak banyak singgah pun. Rasa ada dua kali je singgah kat RnR. Tu pun sebab nak reload Touch'n Go. Dengan highway yang agak smooth, dengan bantuan maps ikut location yang Syahidah hantar, kitorang sampai dalam pukul 9.30 malam. Rasa macam cepat jugak aku bawak. Rasanya taklah laju sangat aku bawak. Haha.

Malam tu, takde apa program pun. Berbual, pas tu tidur. Program yang sebenarnya bermula esoknya.

Esoknya, kitorang gerak dengan rombongan pengantin lelaki sebab pengantin akan bernikah di Masjid Ahmadi, Klang. Majlis jamuannya pulak di Dewan Orang Ramai mana entah. Tak ingat lah pulak. Haha.

Okaylah, malas nak cakap panjang-panjang. Aku up gambar ajelah ok.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is Caring

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

INI BLOG AKU DAAA...

Menulis seadanya

Sekadar suka-suka

Agar aku tak terlupa

Kenangan yang telah tercipta