TRAVELOG BUDAK PARIT

2020 and I have to think creatively.

2020 dan aku nak lebih banyak menulis. Menulis tentang diri aku, keluarga (emak, abah, adik-beradik, isteri, anak-anak dan belah mertua). Banyak sebenarnya yang boleh aku tulis tentang itu semua. Cuma rajin tak rajin je la. Ye tak.

Haha.

Ini khas untuk penulisan aku. Sebab apa aku namakan tajuk penulisan aku macam ni?

Sebab, aku lahir di kampung yang ber Parit. Jodoh aku pun datang dari kampung yang ber Parit. Jadi, aku rasa elok kalau aku namakan tajuk aku ni TRAVELOG BUDAK PARIT. Haha.

Menulis seadanya
Sekadar suka-suka
Agar aku tak terlupa
Kenangan yang telah tercipta

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is Caring

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

INI BLOG AKU DAAA...

Menulis seadanya

Sekadar suka-suka

Agar aku tak terlupa

Kenangan yang telah tercipta