ALAMAK, SALAH RUMAH...

Salam. Haa, ni aku nak tanya sikit. Pernah tak korang tersalah hantar mesej sama ada kat Wasap ke, Telegram ke. Punya la panjang berjela kau taip kat wasap tu. dah tekan butang send, baru terperasan receiver nye bukan orang yang kau nak hantar. Atau kau nak hantar kat grup A, tapi tersalah hantar kat grup B. Mesti pernah kan. Haa, tengok. Dah merah padam muka korang. Aku nampak. Haha.

Biasa la kan. Kalau tersalah sent tu. Tapi, yang tak best nya kalau terhantar mesej yang bukan-bukan. Aku Alhamdulillah tak pernah lah lagi hantar yang bukan-bukan. Mohon dijauhkan. Yang aku pernah terbuat, nak hantar personally kat wife aku, tapi terhantar kat grup. Nasib baik grup famili je. Gila malu. Haha.

Kalau kau pernah terhantar yang bukan-bukan tuh, pandai-pandai kau la nak defend diri kau macaman. Tak dapat aku nak tolong. Haha. Wassalam.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxYL9Rzc6ErNDARuxQrMM5KX3tJh64WIm_bjH0DpWgmpiVPWe7A2OJ03ws70QYs_bshY3CJ8xLKzJcw9_9u4yYPBP54sXwTLC7udS0wNPfnpdM1qqlIJwq6ByHOvZaE9RrhEon/s1600/alamakSalahRumah.jpg

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sharing is Caring

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

I'M A MAN WHO WILL.... :-)

INI BLOG AKU DAAA...

Menulis seadanya

Sekadar suka-suka

Agar aku tak terlupa

Kenangan yang telah tercipta